چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
68666
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۳۵

آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در لنگرود / ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند

در پی آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود در استان گیلان تاکنون ۲۷ نفر کشته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.



به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: در پی وقوع آتش‎سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان متاسفانه تاکنون ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان که در حال عزیمت به کمپ ره‌یافتگان رهایی بود، عنوان کرد: بلافاصله پس از دریافت خبر مسئولان قضایی شهرستان به محل حادثه رفته‌اند و دستور‌های قضایی لازم از جمله انتقال پیکر‌های جان‌باختگان به پزشکی قانونی مرکز استان صادر شده است.

وی گفت: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، اظهار کرد: مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

ظرفیت این مرکز براساس آمار اعلام شده ۴۰ نفر بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68666 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]