چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
69717
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

قطع نشدن برق در اوج مصرف تابستان یعنی انتخاب‌های ما اثر می‌گذارد

سخنگوی دولت گفت: پیش از این دولت نه‌تنها در اوج مصرف در تابستان بلکه حتی ماه آخر بهار هم قطعی داشتیم یا خیر؟ آیا امروز قطع نشدن برق را لمس می کنید؟ این یعنی انتخاب‌های ما اثر می‌گذارد.



به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی در گفتگو با جوانان و دانشجویان پیرامون آینده ایران، درخصوص اهمیت و اثرگذاری مشارکت در انتخابات گفت: قطعی برق مستمر را خاطرتان هست؟ آیا برق قطع می‌شد یا نه؟ نه‌تنها در اوج مصرف در تابستان بلکه حتی ماه آخر بهار هم قطعی داشتیم یا خیر؟ آیا امروز قطع نشدن برق را لمس می کنید؟ این یعنی انتخاب‌های ما اثر می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم برق ما در منازل قطع نمی شود هم در صنایعی که پرمصرف هستند طی دو سال گذشته نرخ های رشد زیادی حاصل شده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: قطعی یا افت فشار گاز در فصل زمستان را خاطرتان هست؟ هم منازل در سختی قرار می‌گرفتند هم صنایع ما در مشکل و تحت فشار بودند؛ امروز نه‌تنها افت فشار در منازل نداریم، بلکه در صنایع پرمصرف مانند فولاد هم شاهد تامین انرژی و سوخت هستیم.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 69717 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]