سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
69340
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۳۳

قدرت دفاعی ایران موجب هراس دشمنان شده است

یونس فاتح فرماندار شهر تبریز گفت: قدرت دفاعی نیروهای مسلح باعث شده است دشمنان از نزدیک شدن به مرزهای هوایی جمهوری اسلامی هراس داشته باشند.



به گزارش ایلنا، یونس فاتح فرماندار شهر تبریز در حاشیه بازدید از منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار داشت: ارتش به فضل الهی و باداشتن نیروهای متدین و متعهد توانسته است با پیشرفت در عرصه های مختلف، نقش ارزشمندی در اقتدار نظام اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه عزت و اعتلای جمهوری اسلامی به واسطه تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروهای مسلح است، افزود: امروز ارتش قوت قلب مردم و تحت هر شرایطی پشتیبان ملت است .

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی نیروهای مسلح امنیت وآرامش را برای ملت عزیز ایران فراهم کرده وموجب شده است دشمنان جمهوری اسلامی از نزدیک شدن به مرزهای هوایی جمهوری اسلامی هراس داشته باشند.

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش هم در این دیدار با بیان اینکه گام های بلندی در مسیر دست یابی به قدرت بازدارندگی بومی برداشته شده است، بیان داشت: به مدد تلاش متخصصان دفاعی کشورمان با ساخت انواع سامانه های پدافندی و موشکی به سطح بالایی از بازدارندگی دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 69340 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 44 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]