دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
66736
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۷

روایت رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از کمک‌رسانی به مجروحان حادثه تروریستی کرمان

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: سرعت عمل نیروی زمینی ارتش در امدادرسانی به حادثه‍دیدگان عملیات تروریستی کرمان عقبه‍ای به بلندای۴۴ سال دارد که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دست آمده‍است.



به گزارش ایلنا، سرهنگ شهباز زارعی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در همایش بزرگداشت مقام زن که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: نیروی زمینی موکب شهدای ارتش و چادر بیمارستان را مستقر کرد و تیم پزشکی ما حضور داشتند؛ ما در کوتاه‍ترین زمان ممکن درصحنه حضور پیدا کرده و اولین یگانی بودیم که در این حادثه سرعت عمل داشتیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ نفر از مجروحان حادثه را پذیرش کردیم گفت: ۶۴ درصد تخت‍‌ها را به مجروحان حادثه اختصاص دادیم و تا نیمه شب فردای حادثه اتاق عمل ما فعال بود.

زارعی با بیان اینکه امدادرسانی در حادثه کرمان، یک برش کوچکی از کار ماست گفت: این سرعت عمل عقبه‍‌ای به بلندای ۴۴ سال دارد که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دست آمده‍است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در طول ۸ سال دفاع مقدس خدماتی انجام داده‍است که هیچ قلم و زبانی قادر به گفتن آن حماسه‍ها نیست تصریح کرد: یکی از پزشکان ما ۸ سال دفاع مقدس را در جبهه ماند.

زارعی با بیان اینکه در زلزله ترکیه ظرف ۴۸ ساعت خود را به صحنه حادثه رساندیم گفت: ۱۵ روز مستقر بودیم و ۳ نفر از بانوانمان نیز در عملیات امداد و نجات بین‍المللی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیماری های صعب‍العلاج سالهاست هزینه‍های سنگینی را پرداخت می‍کنیم تاکید کرد: طرح تحول سلامت به نام بانو زینب کبرا نام‍گذاری شده است که کل آن در نیروی زمینی ارتش به حوزه بیماری‍های صعب‍العلاج مربوط است.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66736 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]