دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
68987
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۰۳

دقت و نقطه‌زنی پهپاد انهدامی آرش/ شناسایی منطقه رزمایش توسط پهپادهای مهاجر

پهپاد انهدامی آرش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کرد.



به گزارش ایلنا به نقل از ارتش، نیروی زمینی ارتش در نخستین دقایق روز اول از رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ در راستای اجرای عملیات پدافند ساحلی و مسدودسازی مسیر نیروهای مهاجم با بهره‌گیری از پهپاد انتحاری آرش اهداف ثابت و متحرک را با دقت بالا و نقطه زنی مورد اصابت قرار داد.

همچنین پهپادهای چند منظوره نیروی زمینی ارتش در آغاز مرحله اصلی این رزمایش منطقه عمومی نصرآباد را مورد شناسایی قرار داده و اطلاعات لازم را در اختیار مراکز فرماندهی و کنترل قرار دادند. در این مرحله از رزمایش از پهپادهای مهاجر ۲ نوین و پهپاد مهاجر ۶ نیز در ارسال اطلاعات به مرکز فرماندهی پهپاد استفاده شد.

رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش با اجرای عملیات‌های پدافند ساحلی و آفندی به مدت ۲ روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68987 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]