دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
69055
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۰۹

تسلیت سرلشکر سلامی در پی درگذشت یکی از همراهان سردار شهید قاسم سلیمانی

فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار “حاج مهدی معینی” نوشت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.



به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار پرافتخار و مجاهد فی سبیل الله “حاج مهدی معینی” گفت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

متن پیام به این شرح ست:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سردار پرافتخار، مجاهد فی سبیل الله “سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی” از فرماندگان فرماندهان مخلص، موفق و موثر سپاه در عرصه‌های ماموریتی و مدیریتی و ماموریتی موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این سردار عالیقدر از هنگامه پوشیدن لباس سبز پاسداری و حضور حماسی در سنگرهای ۸ سال دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از حرم و همراهی با شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی و نیز صحنه‌های مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن، ترجمان ایمان، آگاهی، اخلاص، شجاعت، ایثار، فداکاری و مجاهدت در دفاع از اسلام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در جای جای میهن عزیزمان بود و کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

فقدان این سردار عزیز را به خانواده مکرم و همرزمان او در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خدای قادر متعال برای او علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای مصیبت دیدگان مکرم و عموم داغدیدگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 69055 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]