دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
68663
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۳۵

با مدیریت جهادی و انقلابی وزارت آموزش و پرورش به آینده آموزش امیدوار شده‌ایم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: امروز با مدیریت جهادی و انقلابی وزارت آموزش و پرورش در کل کشور و مدیریت انقلابی، ما به آینده آموزش امیدواریم.



به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در برنامه دومین یادواره شهدای فرهنگی تهران گفت: به نوبه خودم از برگزارکنندگان این برنامه یادواره شهدای فرهنگی تشکر می‌کنم.

وی افزود: در کشور ما بالغ بر ۲۲۰ هزار تقدیم شده است که اکثرا شهید دفاع مقدس است. حدود ۲۰ هزار نفر شهدای دانش آموز و  حدود ۵ هزار شهید فرهنگی و معلم داریم. نسبت این اعداد با هم معنای عظیمی دارد و ما باید نقش آنان را در فرهنگ مقاومت، ایثار و پایداری بررسی کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: ما در آمار داشتیم که مدرسه‌ای ۱۵۰ نفر شهید فرهنگی می‌دهد که نمونه‌ آن شهید فهمیده یا شهید نورالهی است. ما امروز این موفقیت‌ها و پیروزیهای برجسته عزتمندانه مردم فلسطین و غزه را مدیون قطرات خون شهدای پاک فرهنگی هستیم. فرهنگ ایثار و مجاهدت به تمام جهان اسلام سرایت کرده است.

وی افزود: همه غزه و مردم فلسطین این مسیر مقاومت و فرهنگ، ایثار و مجاهدت را ادامه می‌دهند و برپایی چنین یادواره‌هایی پیام ایستادگی، مقاومت و ایثار را متبادر می‌کند. امروز با مدیریت جهادی و انقلابی وزارت آموزش و پرورش در کل کشور و مدیریت انقلابی، ما به آینده آموزش امیدواریم.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که ما باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم. بیشترین تاکید فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به سمت جوانان و نوجوانان برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: بزرگترین جریان جهانی انزجار از اسرائیل در جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته است. جامعه فرهنگی رسالت اثر‌گذار و عظیمی بر دوش دارند. ما قطعا آینده انقلاب را روشن می‌بینیم و ان‌شالله شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی در سند چشم انداز گام دوم انقلاب و بسترسازی برای ظهور خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68663 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]