دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
67616
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۰۵

باید با تلاش و مجاهدت روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم ارتشی در تراز انقلاب اسلامی باشیم

فرمانده کل ارتش گفت:ما نباید به جایگاه امروز بسنده کنیم بلکه باید با تلاش و مجاهدت روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم ارتشی در تراز انقلاب اسلامی باشیم.



به گزارش ایلنا، سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی نیروی انسانی تا سرمایه انسانی که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه طی سخنانی، اظهار داشت: این نمایشگاه نماد اثبات کارایی و کار آمدی و اثر بخش است.

وی ادامه داد: منش نظامی گری و کار آمدی نیروها ارتش نشان دهنده اثر بخشی آموزش‌ها در آتش است.

فرمانده کل ارتش برپایی رزمایش بزرگ در جاسک را نماد اقتدار علمی و فناوری ارتش دانست و گفت: ارتش در عرصه‌های مختلف دفاعی و کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و شیوع بیماری کرونا حماسه آفرید و به معنای واقعی کلمه درخشید که همه اینها نماد اثربخشی آموزش و پرورش و اصول تربیتی در ارتش است.

وی دست‌اندرکاران پروژه و آموزش در ارتش را شایسته تقدیر و تشکر دانست و گفت: ما نباید به جایگاه امروز بسنده کنیم بلکه باید با تلاش و مجاهدت روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم ارتشی در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی اظهار داشت: تربیت و آموزش رکن اصلی برای رسیدن به اهداف است و اگر آموزش صحیح باشد دسترسی به اهداف تسریع خواهد یافت.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه از دیرباز در ارتش تربیت و آموزش مهم بوده است، گفت: این آموزش بر پایه ایمان، آموزش و انضباط بوده است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تربیت و آموزش در همه نظریه و راهبردها جای خود را داشته است.

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است، گفت: پس از فرمایشات معظم‌له موضوع آموزش به طور جد در دستور کار ارتش قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67616 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]