چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
65841
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

امضای تفاهم‌نامه میان پدافند هوایی شمال شرق و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

در راستای ارتقا مهارت‌های کارکنان وظیفه تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی امضا شد.



به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان قرارگاه مهارت‌آموزی منطقه پدافند هوایی‌ شمال‌شرق امام رضا (ع) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با حضور امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و محمد امین بابایی، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی امضا شد.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را اشتغال‌زایی کارکنان وظیفه دانست و افزود: کارکنان وظیفه‌ای که در طول دوران خدمت خود مهارت‌آموزی کرده‌اند، می‌توانند با توجه به نیازهای روز استان از فرصت‌های شغلی در سطح استان بهره‌مند و جذب مشاغل مختلف شوند.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از کارگاه‌‌های مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در حوزه‌‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی، از افتتاح چند کارگاه مهارت‌آموزی در سطح منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 65841 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]