دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
68429
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۱۵

امروز هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در هم شکسته‌ است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: درحال‌حاضر هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در هم شکسته‌است؛ آمریکا و اسرائیل با تمام توان به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند و با همین عمل تحقیر و ذلیل شده‌ است.



به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از مردم فلسطین گفت: امروز شاهد این هستیم که ملت‌ها با خطر رژیم صهیونیستی آشنا شده‌اند؛ همچنین غزه یادآور ناکامی‌ها در اتفاق‌هایی مانند جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه‌داد: امروز موضوع غزه جهانی شده و مردم در نقاط مختلف جهان که پیش از این حتی از موقعیت جغرافیایی غزه هم خبر نداشتند از آن حمایت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه صهیونیست‌ها در حال فرار و مهاجرت از اسرائیل هستند، اظهار کرد: تاریخ مصرف اسرائیل با این جنایت‌ها به پایان رسیده و افراد بی‌هویتی که برای استقرار در فلسطین جمع کرده‌بودند به‌طور گسترده در حال مهاجرت هستند.

وی تأکید کرد: اسرائیل به‌نوعی پادگان نظامی آمریکا است که توسط مردم مظلوم فلسطین شخم زده خواهد شد و این رژیم اشغالگر محو خواهد شد.

رفیعی آتانی ادامه‌داد: اسرائیل از نظر سیاسی، اخلاقی و تسلط اطلاعاتی شکست خورده و ذلیل شده‌است.

وی اظهار کرد: مردم با اراده ایران به میدان آمده و پیام محکومیت جنایتکاران را صادر کردند، به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهیم اگر خودتان از سرزمین‌های اشغالی بیرون نروید ملت‌های بیدار شما را با حقارت و ذلت بیرون می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68429 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]