دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
69019
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۰۶

ارتش ملزومات ساخت فیلم سینمایی «آسمان غرب» را فراهم آورده است

امیر سرتیپ‌دوم فولادی با بیان اینکه ارتش ملزومات ساخت فیلم‌سینمایی آسمان غرب را فراهم آورده است، گفت: فیلم سینمایی شهید علی‌اکبر شیرودی به جشنواره فیلم فجر می‌آید.



به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ‌دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه مجموعه ارتش از تمام تولیدات تصویری درخصوص دوران دفاع مقدس حمایت می‌کند، اظهار داشت: شورای فیلم و سریال ارتش آماده همکاری با تمام پروژه‌های فیلم و سریال ها درخصوص دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه ارتش درحال حاضر حال مشغول همکاری با عوامل فیلم سینمایی آسمان غرب با محوریت شهید شیرودی است، افزود: فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی محمد عسگری آغاز شده است و این پروژه سینمایی با محوریت شخصیت شهید علی اکبر شیرودی است.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: فاز پیش‌تولید این فیلم به پایان رسیده و مدتی است که وارد مرحله فیلم‌برداری شده‌ایم و ارتش در این پروژه تجهیزات هوایی، تانک و موارد مورد نیاز دیگر را تامین کرده است.
امیر سرتیپ دوم فولادی درباره اینکه آیا فیلم سینمایی آسمان غرب در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: تلاش‌ تیم سازنده بر این است که فیلم به حضور در جشنواره فجر امسال برسد و به یاری خدا این اتفاق رخ خواهد داد.
گفتنی است که فیلم سینمایی آسمان غرب که با محوریت شخصیت شهید علی اکبر شیرودی است، به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد و کارگردانی محمد عسگری با مشارکت سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 69019 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]