چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
62698
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

ادعای حوثی های یمن: از آغاز عملیات خود به ۴۸ کشتی حمله کرده ایم

طی ۲۰ هفته گذشته از آغاز عملیات نظامی جنبش انصارالله (حوثی‌ها) در شمال یمن، ۴۸ کشتی در دریاهای سرخ و عرب مورد حمله قرار گرفته و ۱۸۳ پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک شده است.



به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را عبدالمالک الحوثی ، رهبر حوثی‌ها، در شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کردوی ادامه داد: “با توجه به اینکه دشمن به نسل کشی مردم فلسطین در نوار غزه ادامه می دهد و با آتش بس موافقت نمی کند، عملیات ما ادامه دارد و از نظر کمی و کیفی افزایش می یابد. از جمله تعداد عملیات انجام شده علیه کشتی های دشمن طی هفته اخیر به ۱۳ رسید و طی ۲۰ هفته رویارویی با دشمن در دریای سرخ و عرب، ۴۸ فروند کشتی مورد حمله قرار گرفته و ۱۸۳ فروند پهپاد و موشک به سمت تشکیلات دشمن شلیک شد”.علاوه بر این، نیروهای مسلح حوثی به گفته رهبرشان، بیش از ۱.۱ هزار رزمایش نظامی، رژه و راهپیمایی انجام دادند و در این مدت بیش از ۲۷۳ هزار جنگجو در قالب بسیج عمومی آموزش دیده و فارغ التحصیل شدند.حمله حوثی‌های یمن به ناوشکن آمریکایی+عکسدیروز, ۲۲:۲۶سخنگوی ارتش حوثی ها شامگاه پنجشنبه از یک حمله جدید به یک ناوشکن آمریکایی و یک کشتی انگلیسی خبر داد.حوثی‌ها قبلاً گفته بودند که اقدامات آنها در دریای سرخ با هدف کمک به فلسطینی‌ها در نوار غزه است و استدلال کرده‌اند که در آزادی کشتیرانی در منطقه دخالت نمی‌کنند. کشورهای عربی و مسلمان بارها به آمریکا هشدار داده اند که حمایت بی قید و شرط از اقدامات اسرائیل در نوار غزه منجر به گسترش درگیری در سراسر منطقه می شود.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 62698 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]