دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
62905
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

برخورد کشتی غول‌پیکر به پل باعث سقوط خودروها و جان باختن ۵ نفر شد

در پی برخورد یک کشتی عظیم به پلی در جنوب شهر گوانگژو در چین پنج نفر کشته شدند. این حادثه همچنین موجب تخریب بخشی از پل و سقوط چند وسیله نقلیه به داخل آب شد.



آگهیاین حادثه حوالی ساعت پنج صبح روز پنجشنبه ۲۲ فوریه رخ داد. به دنبال وقوع این حادثه تا کنون سه نفر ناپدید شده‌اند و دو نفر نیز نجات یافته‌اند. یک نفر نیز به طور سطحی زخمی شده است.مقام‌های محلی اعلام کردند سه خودرو، یک اتوبوس و یک اسکوتر از پل لیکسینشا به پایین سقوط کردند.دو خودرو در آب فرو افتادند و سه خودروی دیگر روی کشتی سقوط کردند.نیروهای امدادی همچنان در محل حضور دارند و تحقیقات درباره علت سقوط این حادثه آغاز شده است.به گفته رسانه‌های محلی، در حال حاضر مالک کشتی بازداشت شده است. پل لیکسینشا از یک آبراه در نزدیکی دهانه رودخانه مروارید در داخل هنگ‌کنگ عبور می کند.به گفته شورای جهانی کشتیرانی، این منطقه یکی از بزرگترین قطب‌های تولید و حمل و نقل چین است و به عنوان دو بندر از پنج بندر شلوغ جهان شناخته می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 62905 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]