دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
65049
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

کشور بدون امنیت رشد نخواهد کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بی‌شک اگر کشوری یا جامعه‌ای امنیت نداشته باشد با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد و در هیچ یک از موقعیت‌های خود رشد نخواهد داشت.



به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین آیین بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش که روز پنج‌شنبه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: مستشاران و مدافعان حرم نیروی زمینی ارتش در جبهه حق علیه باطل رشادت‌های بی‌نظیری را رقم زدند و در ادامه‌ی مسیر گرانبهای شهدای گرانقدر دفاع مقدس، برگ زرین دیگری را به کتاب زرین حماسه‌آفرینی‌های این مرز و بوم اضافه کردند.

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به نقش مثمر ثمر شهدا و جانبازان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در ایجاد امنیت کشور تصریح کرد: امنیت، به خصوص امنیت ملی از نعمت‌های بزرگ خداوند و مقدم بر سایر نیازمندی‌های بشر است. در زمینه اهمیت و جایگاه امنیت در اسلام همین بس که در روایات شریف وارده از معصومان(ع) این موضوع در زمره یکی از دو نعمت ناشناخته شده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بی‌شک اگر کشوری یا جامعه‌ای امنیت نداشته باشد با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد و در هیچ یک از موقعیت‌های خود رشد نخواهد داشت، بنابراین باید قدردان زحمات امنیت آفرینان، به ویژه شهدا و جانبازان باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: شهدا و جانبازان مدافع حرم با بصیرت، روشنفکری و روحیه‌ ولایتمداری خود و با حضور به موقع در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، ضمن لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

 

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 65049 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]