دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
64742
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

دشمن از حضور جوانان در عرصه‌های تاثیرگذار هراس دارد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در یادواره خلبان شهید محمود خضرایی با بیان اینکه ساخت تمدن نوین انقلاب اسلامی به کمک جوانان و پیشکسوتان امکان پذیر است اظهار کرد: دشمن از حضور جوانان و آینده سازان ایران در عرصه‌های تاثیر گذار انقلاب در هراس است و امروزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از تاثیرگذارین قدرت ها در غرب آسیا شناخته می شود.



به گزارش ایلنا، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان محمود خضرایی، آیین بزرگداشت این شهید والامقام با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان، کارکنان، هنرآموزان و جمعی از خانواده شهدا در مرکز آموزش تخصص های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان هادیان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان و سالروز ولادت حضرت قائم(عج) با بیان اینکه برگزاری مجالس یادمان برای شهدا در وهله اول عنایت خود شهدا و دارای برکات و اثرات ارزنده‌ای است گفت: مراسم بزرگداشت شهدا یادآور آرمان‌ها، اهداف و پیام شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس و تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اوج دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به پیشرفت کشور و حضور جوانان درعرصه های مختلف و برهه های حساس انقلاب و تاثیرگذاری آنان در شرایط خاص کشور اظهار کرد: ساخت تمدن نوین انقلاب اسلامی به کمک شما جوانان و پیشکسوتان و کارکنان متخصص ایران اسلامی امکان پذیر است.

وی افزود: این انقلاب پر از برگ‌های زرینی است که از برکت خون شهدا به دست آمده و حاصل آن باور و اراده به همراه فرهنگ عاشورایی است که در خون تک تک ملت ریشه دوانده و تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است .

امیر سرتیپ مهدی هادیان در ادامه با تاکید بر این نکته که دشمن از حضور شما جوانان و آینده سازان این کشور در عرصه‌های تاثیرگذار انقلاب در هراس است خاطر نشان کرد: وجود نیروهای مسلح با ایمان و متخصص باعث شده تا بسیاری از معادلات قدرت تغییر کرده و امروزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از تاثیرگذارین قدرت ها در غرب آسیا شناخته می شود.

انتهای پیام/

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 64742 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]