سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
58034
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کدام احزاب اصلاح طلب از لیست علی مطهری حمایت می‌کنند؟

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: علی مطهری در روزهای آینده لیست انتخاباتی را معرفی خواهد کرد که مورد حمایت برخی احزاب اصلاح طلب خواهد بود.



آفتاب‌‌نیوز :

سعید نورمحمدی، درباره تازه ترین وضعیت تهیه لیست ائتلافی برخی احزاب اصلاح طلبان و اعتدالیون، اظهار کرد: علی مطهری با احزاب و فعالت سیاسی مشورت داشته و به زودی لیست خود را معرفی خواهد کرد.

وی ادامه داد: لیست را مطهری می بندد اما این کار با مشورت احزاب صورت گرفته است. حزب ندای ایرانیان، کارگزاران، اعتماد ملی و اعتدال و توسعه از این لیست حمایت خواهند کرد.

منبع : aftabnews.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58034 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 13 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما