چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
57223
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

تصاویر آنادولو از بیمارستان النصر غزه که اجساد متلاشی شده نوزادان در آن کشف شد

غزه/ خبرگزاری آنادولو بیمارستان کودکان النصر در شمال نوار غزه که اسرائیل آن را تخلیه و اشغال کرده و اجساد متلاشی شده نوزادان در آن کشف شد، توسط تیم خبرگزاری آنادولو تصویربرداری شد. جنایات جنگی ۱۳۴ روزه اسرائیل در غزه همچنان آشکار می‌شود. اخیرا اجساد متلاشی شده ۵ نوزادی که در بیمارستان کودکان النصر به […]



غزه/ خبرگزاری آنادولو

بیمارستان کودکان النصر در شمال نوار غزه که اسرائیل آن را تخلیه و اشغال کرده و اجساد متلاشی شده نوزادان در آن کشف شد، توسط تیم خبرگزاری آنادولو تصویربرداری شد.

جنایات جنگی ۱۳۴ روزه اسرائیل در غزه همچنان آشکار می‌شود.

اخیرا اجساد متلاشی شده ۵ نوزادی که در بیمارستان کودکان النصر به دلیل تخلیه اجباری پزشکان و کادر پزشکی رها شده بودند کشف شد.

ارتش اسرائیل در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ بیمارستان کودکان النصر و بیمارستان الرنتیسی در غرب شهر غزه را محاصره و پرسنل پزشکی را مجبور به ترک بیمارستان‌ها کرد.

با عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه، دامنه ویرانی در بخش نوزادان نارس بیمارستان و تصاویر “تکان دهنده” از نوزادان رها شده در حال مرگ فاش شد.

در این تصاویر فروریختن دیوارهای بیمارستان، تجهیزات پزشکی غیرقابل استفاده و اجساد متلاشی شده نوزادان روی تخت دیده می‌شود.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه به خبرنگار آنادولو گفت: ۵ نوزاد جان خود را از دست دادند زیرا سربازان اسرائیلی کادر پزشکی را مجبور به ترک بیمارستان کردند و به نوزادان بیمار اجازه خروج از بیمارستان را ندادند.

وی اظهار داشت که پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل، اجساد متلاشی شده نوزادان رها شده در بیمارستان را پیدا کردند.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 57223 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما