دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
57211
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

انگلیس از چین خواست از نفوذ خود بر ایران برای فشار بر حوثی‌ها استفاده کند

لندن/ خبرگزاری آنادولو وزارت امور خارجه انگلستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیوید کامرون، وزیر امور خارجه کشور در دیدار با وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، از این کشور خواست تا از نفوذ خود بر ایران برای «تحت فشار قرار دادن حوثی‌ها در مورد اقدامات آنها در دریای سرخ» استفاده کند. کامرون در […]

لندن/ خبرگزاری آنادولو

وزارت امور خارجه انگلستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیوید کامرون، وزیر امور خارجه کشور در دیدار با وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، از این کشور خواست تا از نفوذ خود بر ایران برای «تحت فشار قرار دادن حوثی‌ها در مورد اقدامات آنها در دریای سرخ» استفاده کند.

کامرون در چارچوب شصتمین کنفرانس امنیتی مونیخ که با محوریت اوکراین و حملات اسرائیل به غزه در آلمان برگزار شد، با وانگ یی، همتای چینی خود دیدار کرد.

طرفین در این دیدار بر ادامه تعامل کنونی در زمینه ارتباطات تجاری، بهبود روابط فرهنگی بین مردم دو کشور و همکاری در مبارزه با تغییرات آب و هوایی به توافق رسیدند.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 57211 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما