چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
55730
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

شصتمین کنفرانس امنیتی مونیخ آغاز شد

مونیخ/ خبرگزاری آنادولو کنفرانس امنیتی مونیخ که امسال برای شصتمین بار برگزار می‌شود و متخصصان سیاست خاجی و امنیت را به گردم هم می‌آورد، آغاز شد. جنگ روسیه و اوکراین که وارد سومین سال خود می‌شود، تنش‌ها و درگیری‌ها در خاورمیانه و نقش اروپا در جهان از محورهای اصلی کنفرانس امسال است. کنفرانس امنیتی مونیخ […]



مونیخ/ خبرگزاری آنادولو

کنفرانس امنیتی مونیخ که امسال برای شصتمین بار برگزار می‌شود و متخصصان سیاست خاجی و امنیت را به گردم هم می‌آورد، آغاز شد.

جنگ روسیه و اوکراین که وارد سومین سال خود می‌شود، تنش‌ها و درگیری‌ها در خاورمیانه و نقش اروپا در جهان از محورهای اصلی کنفرانس امسال است.

کنفرانس امنیتی مونیخ امسال بر موضوع اسرائیل و فلسطین، وضعیت نظم بین‌المللی و سایر مسائل مهم جهانی مانند آب و هوا و ناامنی غذایی متمرکز خواهد بود.

آینده سیاست دفاعی و امنیتی اتحادیه اروپا، مسائل مربوط به روسیه، اوکراین، خاورمیانه و چین و همچنین اثرات تغییرات آب و هوایی بر امنیت در کنفرانس امنیتی مونیخ مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در این کنفرانس، نمایندگی ترکیه را هاکان فیدان وزیر امور خارجه برعهده خواهد داشت.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 55730 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 10 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما