چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
52262
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

۴ شهید و ۱۱ مجروح در حملات اسرائیل به جنوب لبنان

جنگنده‌های اسرائیلی، عصر امروز (چهارشنبه)، مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله قرار دادند.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس؛ رسانه‌های لبنانی، عصر امروز (چهارشنبه)، از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در جنوب این کشور خبر دادند.

 
خبرنگار شبکه «المنار» خبر داد جنگنده‌های اسرائیلی منطقه‌های «عدشیت»،‌ «الشهابیه»، «الصوانه»، ارتفاعات «الجبور» و منطقه التفاح در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داده‌اند.
 
ساعتی بعد، دفاع مدنی لبنان اعلام کرد در پی این حملات، ۴ نفر به شهادت رسیده‌اند و ۱۱ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 
این حملات پس از آن انجام شدند که منابع لبنانی خبر دادند ده‌ها راکت از خاک لبنان به سمت پایگاه‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.رسانه‌های اسرائیلی به دنبال این حملات تصاویری از لحظه فرود بالگردهای نظامی در بیمارستان‌های شمال فلسطین اشغالی منتشر کردند.
 
برخی منابع اسرائیلی گزارش دادند به دنبال این حمله، دست‌کم یک نفر کشته و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.کابینه جنگی رژیم اسرائیل بلافاصله بعد از این حمله تشکیل شد. برخی منابع این حمله را سنگین‌ترین حمله انجام شده از مبدأ لبنان از تاریخ هفتم ماه اکتبر (پانزدهم مهرماه) به بعد دانسته‌اند.
منبع : dolatebahar.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 52262 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما