چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
51138
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۲

افتتاح کارخانه جدید مهمات‌سازی؛ منتظر یک میلیون گلوله توپ باشید!

این کارخانه قرار است مهمات کافی برای رفع نیاز‌های ارتش آلمان و نیز کمک به شرکای این کشور در اروپا تولید کند.



افتتاح کارخانه جدید مهمات‌سازی؛ منتظر یک میلیون گلوله توپ باشید!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان، به همراه مته فردریکسون، نخست وزیر دانمارک در مراسم گشایش یک کارخانه جدید مهمات‌سازی این کشور در شهر اونترلوس شرکت کرد. این کارخانه قرار است مهمات کافی برای رفع نیاز‌های ارتش آلمان و نیز کمک به شرکای این کشور در اروپا تولید کند.

کارخانه مهمات جدید توسط شرکت دفاعی آلمانی راین متال در سایت موجود این شرکت واقع در ایالت زاکسن در شمال آلمان احداث شده و انتظار می‌رود در نهایت سالانه حدود ۲۰۰ هزار گلوله توپ همراه با مواد منفجره و احتمالاً قطعات دیگر از جمله کلاهک تولید کند.

راین متال گفته که با این تولید در درجه اول نیاز‌های ارتش آلمان را برآورده می‌کند. اولویت آلمان، شروع تولید در سریع‌ترین زمان ممکن است و انتظار می‌رود ساخت این کارخانه که راین‌متال برای آن ۳۰۰ میلیون یورو هزینه کرده، حدود یک سال طول بکشد.

اولاف شولتس گفت: «راین متال پایه‌ای مستقل و از آن مهم‌تر، بادوام را برای تآمین مهمات توپخانه ارتش و شرکای ما در اروپا گذاشته است.»

شولز گفت که کارخانه جدید با توجه به نیاز اوکراین به مهمات اهمیت ویژه‌ای دارد. برنامه‌های ۲۷ کشور اتحادیه اروپا برای تولید یک میلیون گلوله توپ برای اوکراین به نتیجه نرسیده و تاکنون تنها حدود یک سوم این هدف محقق شده است.

 

منبع : ettelaat.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 51138 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 29 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 56 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما