دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
47136
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

شهروندان مراقب پیامک‌ های جعلی با موضوع یارانه معیشتی باشند

به دنبال اطلاعیه دولت مبنی بر طرح کالا برگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه، مجرمین سایبری با انتشار پیامک‌ های جعلی با عناوین مختلف از قبیل؛ مشاهده مبلغ یارانه، افزایش یارانه و … اقدام به کلاهبرداری مالی از شهروندان کرده‌اند.



 
رئیس پلیس فتا ایلام گفت: شهروندان مراقب پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه معیشتی از سوی مجرمین سایبری باشند.
 
سرهنگ علیرضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام، شامگاه دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با فارس گفت: به دنبال اطلاعیه دولت مبنی بر طرح کالا برگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه، مجرمین سایبری با انتشار پیامک‌های جعلی با عناوین مختلف از قبیل؛ مشاهده مبلغ یارانه، افزایش یارانه و … اقدام به کلاهبرداری مالی از شهروندان کرده‌اند.
 
وی افزود: شهروندان از کلیک بر روی لینک‌های موجود در پیامک‌های ارسالی در خصوص یارانه معیشتی دولت، جدا خودداری کنند و به این نکته توجه کنند که هرگونه پیامک با موضوع یارانه و دارای سرشماره شخصی، کلاهبرداری است و در جهت خالی کردن حساب بانکی شما است.
 
رئیس پلیس فتا ایلام عنوان کرد: هرگونه خبر در این خصوص را فقط از طریق صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنید و به شایعات فضای مجازی توجه نکنید.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 47136 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما