دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
46766
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

معاون رئیسی: اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم؛ پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد

محسن منصوری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی شکل گرفت تصریح کرد: اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد.



تسنیم: محسن منصوری صبح امروز در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله نماینده، ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار بوشهر خاک این استان را خاک دلاورمردی‌ها، دیار رئیسعلی ها، نادر مهدوی‌ها، عبدالنبی یحیایی‌ها، محمد جعفر سعیدی‌ها دانست و اظهار داشت: مردم استان بوشهر در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار و مقاومت قرار دارند

معاون اجرایی رئیس جمهور با تبریک ایام ولادت سیدالشهدا (ع)، ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) شباهت انقلاب اسلامی با بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را مورد اشاره قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در این ایام و عصر معاصر مضمون بعثت را در عصر حاضر تجدید کرد، خداوند متعال به امام بزرگوار این توفیق دادند که خط مستمر بعثت نبوی را در این دوران با ابتکار، شجاعت، اندیشه بلند، فداکاری خودشان پر رنگ و نمایان کنند و این خط انقلاب، همان خط بزرگ بعثت است که در طول زمان کم رنگ شده بود و با عنایت امام راحل این خط بعثت مجدداً پر رنگ شد و امام جامعیت اسلام را در عمل نشان دادند.

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی شکل گرفت. اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد. 

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در شناخت شاخص‌های دولت اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های مهم از جمله ۷ شاخص اصلی و کلیدی تشریح کردند که اگر بخواهیم از این مرحله از تحقق تمدن نوین اسلامی پشت سر بگذاریم باید به این شاخص‌ها توجه ویژه شود و به سمت تحقق آن‌ها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی پای تحقق این شاخص‌ها ایستاده است گفت: به فضل الهی ان‌شاءالله سعی می‌شود مراحل تحقق کامل دولت اسلامی با سرعت و جدیت دنبال شود، این شاخص‌ها با یک نگاه انقلاب قابل تحقق است و با نگاه به غرب و سکولار و لیبرال به هیچ وجه قابل تحقق نیست.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46766 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]