چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
45402
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۱۰

انتقاد از کلینتون به دلیل اظهار نظر او در باره مصاحبه پوتین

کارلسون هنر واقعی دیپلماسی را نشان داد و به موضع ولادیمیر پوتین گوش داد.



به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب “جاجینگ فریدام” گفت که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا حق انتقاد از تاکر کارلسون را ندارد، زیرا او بهتر از یک دیپلمات خود را نشان داد.
وی در ادامه افزود: “کلینتون در مصاحبه با ام اس ان بی سی، به دلیل مصاحبه تاکر کارلسون با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، او را “احمق مفید” روسیه نامید”.
به گفته افسر سابق اطلاعاتی آمریکا، این روزنامه نگار آمریکایی کاری را انجام داده است که نه آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، نه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و نه خود کلینتون در مدتی که در مناصب دولتی بود نتوانستند به انجام برسانند. برخلاف وزرای خارجه، کارلسون هنر واقعی دیپلماسی را نشان داد و به موضع ولادیمیر پوتین گوش داد.
 دلار و یورو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2024

انتقال دارایی های روسیه به اوکراین چه نتیجه ای برای آمریکا خواهد داشت؟
وی در ادامه افزود:” برخورداری از فرصت شنیده شدن، به این معنی نیست که موافق هستیم. این بدان معنی است که ما می دانیم و درک می کنیم و می توانیم آگاهانه قضاوت کنیم. تاکر کارلسون کار خود را بهتر از هیلاری کلینتون انجام داد”.
شایان ذکر است که پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو، به ویژه لهستان، لتونی یا سایر کشورهای حوزه بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً مردم خود را با تهدید روسیه می‌ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: “کشورهای غربی درک کرده‌اند که شکست استراتژیک روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین با درک این موضوع، آنها باید به گام‌های بعدی خود فکر کنند. مسکو آماده گفت‌وگو است”.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 45402 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما