دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
44114
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۳۵

ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

رئیس دولت سیزدهم پیامی در پی درگذشت مادر شهیدان«حسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرافراز «ابوالقاسم تقی‌پور صفایی» صادر کرد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرافراز «ابوالقاسم تقی‌پور صفایی» را تسلیت گفت.

آنگونه که مهر روایت کرده، متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم رقیه تقی‏‌پور صفایی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «حسن، علی‌‏اصغر و علی‏‌اکبر جواد سپهری» و خواهر شهید سرفراز «ابوالقاسم تقی‌‏پور صفایی»، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این بانوی مومنه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان و برادر گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی خاطر مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

۲۱۹۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44114 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما