دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
42563
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۹

علیجانی: اصلاح طلبان و اعتدالیون به سرلیستی علی مطهری لیست می دهند

محسن علیجانی: با توجه به اینکه جوانانی از احزاب اصلاح طلب و اعتدال  تایید صلاحیت شدند و تعدادی از نمایندگان ادوار در احزاب و جریان‌های اصلاح طلب و اعتدال نیز در عرصه حضور دارند لذا دست ما برای ارائه لیست در تهران باز است.



نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم از احتمال ارائه لیستی با حضور گروه‌ها و جریانات اعتدال و اصلاح طلب به سرلیستی علی مطهری خبر داد.

محسن علیجانی، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در گفت وگو با برنا، گفت: با توجه به اینکه جوانانی از احزاب اصلاح طلب و اعتدال  تایید صلاحیت شدند و تعدادی از نمایندگان ادوار در احزاب و جریان‌های اصلاح طلب و اعتدال نیز در عرصه حضور دارند لذا دست ما برای ارائه لیست در تهران باز است.

وی اظهار کرد: احتمال می دهیم لیستی از جوانان جریان اعتدال،اصلاح طلب و همچنین نمایندگان ادوار اصلاح طلب و نزدیک به آقایان لاریجانی و روحانی به سرلیستی آقای مطهری در تهران برای انتخابات مجلس داده شود.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 42563 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما