چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
43162
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

دستگیری قاتل متواری پس از ۴ سال در کرج

در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که قاتل در سال ۹۸ به دلیل اختلافات مالی در شهرستان شهریار استان تهران اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده و در سال‌های اخیر متواری بوده است. وی با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: شخصی که چهار سال قبل اقدام به قتل یکی از شهروندان در شهرستان شهریار استان تهران کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

‌به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج، تردد یکی از افراد تحت تعقیب مراجع قضائی در منطقه مهرشهر کرج محرز ومأموران برای دستگیری وی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج مطرح کرد: پس از ردزنی مخفیگاه متهم، مأموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری نامبرده شدند و او را به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که این شخص در سال ۹۸ به دلیل اختلافات مالی در شهرستان شهریار استان تهران اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده و در سال‌های اخیر متواری بوده است. وی با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43162 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما