دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
43977
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

رئیسی یک رقیب پیدا کرد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: با افزوده شدن یک نامزد دیگر، تعداد نامزد‌های استان برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۲ نفر رسید.



آفتاب‌‌نیوز :

یعقوبی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی آخرین وضعیت جدیدترین خبر‌ها از تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری را تشریح کرد.

او در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: ۵ نامزد ثبت نامی در استان داشتیم که یک نامزد در ابتدا تأیید صلاحیت شده بود.

یعقوبی اظهار کرد: یک نامزد دیگر هم با تغییر حوزه انتخابیه به نامزد‌های خراسان جنوبی افزوده شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: هم اکنون ۲ نامزد تأیید صلاحیت شده در خراسان جنوبی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود دارد.

منبع : aftabnews.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43977 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما