چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
41079
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۳۱

ذخایر مهمات اتحادیه اروپا تمام شده است

رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد که نیروهای مسلح این اتحادیه ” تکمیل انبارهای خود” را به تاخیر می اندازند تا ابتدا مهمات را در اختیار اوکراین قرار دهند.



به گزارش اسپوتنیک جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا در کی یف اعلام کرد اتحادیه اروپا در حال حاضر ذخایر خود را تمام کرده و “عصای جادویی” برای دادن گلوله های بیشتر به اوکراین ندارد.
او در شبکه تلویزیونی اوکراینی “رادا” گفت: “شما به چیزهای بیشتری نیاز دارید، و ما باید بیشتر بدهیم، اما من جادوگر نیستم و عصای جادویی ندارم. توانایی های صنایع دفاعی اتحادیه اروپا بسیار پایین است. نیروهای مسلح ما ذخایر خود را خالی کردند تا مهمات موجود در انبار را به شما بدهند. نیروهای مسلح ما تکمیل انبارهای خود را به تعویق می اندازند تا ابتدا انبارهای شما را پر کنند. “
به گفته وی، تا ماه مارس اتحادیه اروپا قادر خواهد بود در مجموع حدود ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار گلوله به کی یف ارائه کند و ۱ میلیون گلوله که قبلاً وعده داده شده بود تا پایان سال تحویل داده خواهد شد. بورل یادآور شد که اتحادیه اروپا ظرفیت تولید مربوطه خود را تا ۴۰ درصد افزایش داده است.
وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2024

مسکو تصرف دارایی های روسیه توسط اتحادیه اروپا را “جنگ تجاری” خواند
کمیسیون اروپا در اول فوریه وعده داد تانک‌ها، بالگردها، سیستم‌های دفاع هوایی و یک میلیون گلوله جدید را به اوکراین عرضه کند، اما نه تا مارس ۲۰۲۴، همانطور که قبلاً وعده داده بود، بلکه تا پایان سال.
در پایان ژانویه، معاون رئیس سرویس مطبوعاتی وزارت خارجه ایالات متحده، ودانت پاتل، همچنین خاطرنشان کرد که دولت آمریکا “عصای جادویی برای دادن پول” نداردو به این دلیل کنگره باید به سرعت تخصیص بودجه برای اوکراین را تصویب کند اما سرنوشت آن هنوز حل نشده است.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41079 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما