چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
40819
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

جزئیات دیدارهای مهم امیرعبداللهیان در لبنان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان اعلام کرد حسین امیر عبداللهیان فردا جمعه ۲۰ بهمن ماه به بیروت سفر می‌کند.



به گزارش اسپوتنیک، مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در این ارتباط در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا وارد بیروت می‌شود و در چارچوب رایزنی در خصوص تحولات منطقه‌ای و تحولات مختلف، دیدارهای مهمی با مقامات ارشد جمهوری لبنان خواهد داشت.
به گفته ایسنا، پیشتر منابع خبری اعلام کردند امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه ایران به‌زودی به لبنان، سوریه و پس از آن به قطر سفر خواهد کرد.
منابع مذکور همچنین اعلام کردند تحولات کنونی، تجاوزات اسرائیل به سوریه و تداوم تنش در غزه محور رایزنی امیر عبداللهیان با مقامات سوری در دمشق خواهد بود. منابع همچنین اعلام کردند سفر وزیر خارجه ایران علاوه‌ بر سوریه شامل لبنان و قطر نیز خواهد بود.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40819 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما