جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
41761
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۳

تحریم‌های اقتصادی برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام زمان انجام شد

رییس قرارگاه عمار گفت: تحمیل ۸ سال جنگ و اعمال تحریم‌های اقتصادی بر علیه کشور برای جلوگیری از پیشرفت‌های اقتصادی صورت نگرفت بلکه برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام عصر (عج) انجام شد تا از ظهور آن حضرت جلوگیری شود.



فارس: حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب  رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این مراسم با اشاره به مقام شهید و شهادت در اسلام و جایگاه آن، افزود: باید یاد و خاطره شهیدان همواره در جامعه و بین مردم و جوانان زنده نگه داشته شود و یکی از راه‌های آن برگزاری یادواره‌هاست.

رییس قرارگاه عمار گفت: تحمیل ۸ سال جنگ و اعمال تحریم های اقتصادی بر علیه کشور برای جلوگیری از پیشرفت های اقتصادی صورت نگرفت بلکه برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام عصر (عج) انجام شد تا از ظهور آن حضرت جلوگیری شود.
 

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41761 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]