یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
41370
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

رهبر سابق اپوزوسیون اوکراین: زلنسکی در حال خرید املاک در خارج از کشور است

رهبر سابق حزب اپوزیسیون اوکراین و رئیس هیئت مدیره جنبش اوکراین دیگر گفت: “ولادیمیر زلنسکی فعالانه در حال خرید املاک در خارج از کشور است، در حالی که اوکراینی ها به خاطر طرح های فسادی که رژیم کی یف را غنی می کند، می میرند.”



به گزارش اسپوتنیک، “ویکتور مدودچوک” در مقاله ای که در پورتال جنبش اوکراین دیگر منتشر شد، نوشت: “زلنسکی ادعا می کند که اوکراینی ها برای خودشان، برای موجودیتشان می جنگند، اما این یک دروغ بدبینانه است. هیچ نسل کشی در سرزمین هایی که بخشی از روسیه شده اند مشاهده نشده است و روسیه به شهروندان سابق اوکراین کمک های همه جانبه می کند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بارها اعلام کرده است که اوکراینی ها دشمن روس ها نیستند، بنابراین شکست در انتظار دولت زلنسکی است نه مردم اوکراین. امروز سربازان اوکراینی برای اوکراین نمی میرند که دولت آن را به غرب فروخته است، بلکه برای طرح های فسادی که این دولت از طریق آن خود را غنی می کند، می میرند.”
به گفته وی، “ظاهراً زلنسکی به آمریکایی‌ها و ویلای موعود در فلوریدا اتکا نکرده و آپارتمان‌های لوکس در دبی را به قیمت ۱۶.۹ میلیون دلار خریداری کرده است”. او به جای کمک به بازنشستگانی که زلنسکی در غرب به خاطر آنها گریه می کند، پول “صادقانه به دست آمده” از جنگ را به شرکت های خارج از کشور انتقال می دهد. زلنسکی حتی به سرمایه گذاری در اوکراین، اقتصاد، دفاع و دولت این کشور فکر نمی کند. از طریق سرگئی شفیر، دوست صمیمی، او سال هاست که املاک و شرکت های خارجی را ثبت می کند. قبل از پیروزی در انتخابات، زلنسکی تمام دارایی های خارج از کشور خود را به او منتقل کرد، اما همچنان به دریافت سود سهام ادامه داد. در نوامبر ۲۰۲۳، اطلاعاتی در مورد خرید دو قایق تفریحی به ارزش ۷۵ میلیون دلار توسط سرگئی شفیر و برادرش بوریس به طور عمومی ظاهر شد.”
مدوچوک گفت: “سرگئی شفیر همچنین یک آپارتمان در مجتمع مسکونی BVLGARI MARINA LOFTS به مساحت بیش از ۶۰۰ متر مربع خریداری کرد. “این آپارتمان در جزیره خلیج جمیرا در دبی واقع شده است و هزینه آن ۶۲.۱ میلیون درهم است که معادل ۱۶.۹ میلیون دلار است. همانطور که سوابق موجود در بایگانی دپارتمان زمین دبی نشان می دهد، معامله در ۲۲ دسامبر بسته شد.”
این سیاستمدار اوکراینی نوشت: ” بنابراین موش برای فرار خود چاله دیگری حفر کرد. چه نوع بازنشستگان، معلولین و کارمندان دولتی وجود دارد؟ یک آپارتمان ساده به مساحت ۶۰۰ متر مربع در جزیره ای در دریای گرم در انتظار زلنسکی است. دقیقاً به همین دلیل است که امروز صدها هزار اوکراینی می میرند و میلیون ها همشهری آنها زندگی خود را به عنوان پناهنده به تعویق می اندازند: آنها خانه و میهن خود را از دست دادند، اما زلنسکی برای خود یک وطن جدید و هم مسکن معتبر یافت.”
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41370 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما