دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
41426
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

معاون شورای امنیت روسیه: جنگ با ناتو با موشک های بالستیک انجام خواهد شد

معاون رئیس شورای امنیت روسیه و رئیس جمهور سابق روسیه هشدار داد که جنگ بین روسیه و ناتو از سناریوی عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین پیروی نخواهد کرد.



به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف روز چهارشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: “ااگر خدای ناکرده چنین جنگی رخ دهد طبق سناریوی عملیات ویژه نظامی روسیه پیش نمی رود. این جنگ در سنگرها با استفاده از توپخانه، خودروهای زرهی، پهپادها و تجهیزات جنگ الکترونیک انجام نخواهد شد.”
وی خاطرنشان کرد که ناتو یک بلوک نظامی عظیم است، جمعیت کشورهای اتحاد تقریباً یک میلیارد نفر است و کل بودجه نظامی آنها می تواند به ۱.۵ تریلیون دلار برسد. وی گفت: “بنابراین، به دلیل غیرقابل مقایسه بودن پتانسیل های نظامی ما، به سادگی چاره ای نخواهیم داشت. پاسخ نامتقارن خواهد بود.”
مدودوف ادامه داد: “برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان از موشک های بالستیک و کروز با کلاهک های ویژه استفاده می شود. این بر اساس اسناد اعتقادی نظامی ما است و برای همه شناخته شده است. و این همان آخرالزمان بسیار بدنام است. پایان همه چیز”.
او تاکید کرد که سیاستمداران غربی نباید این شعار دروغین درباره آمادگی خود برای جنگ با روسیه را تکرار کنند. وی گفت: “آنها باید حقیقت تلخ را به رای دهندگان بگویند و با آنها مانند احمق رفتار نکنند”.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41426 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما