چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
40685
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۲

سردار شرفی: راهبرد دشمنان در آستانه انتخابات ایجاد ناآرامی است

 جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات، تاثیر منفی بر افکار عمومی و ایجاد ناآرامی در داخل کشور است.



آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در ششمین نشست مسوولان فراجا با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان قزوین، اظهار کرد: امروز زمان اشتباه کردن نیست، چرا که هر اشتباهی دشمن را علیه امنیت جامعه تجهیز می‌کند. راهبرد دشمن در این روز‌ها باید به بهترین شکل ممکن شناسایی و تبیین شود و مسوولیت همه ما نیز در این راستا جهاد تولید رضایت، تبیین و روشنگری است.

به گفته سردار شرفی، هر پدیده‌های اجتماعی در صورت غفلت و مدیریت نابهنگام می‌تواند به مسایل امنیتی و سپس بحران‌های سیاسی تبدیل شود.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه هر جریانی بتواند گفتمان غالب را داشته باشد، افکار عمومی را جهت دهی خواهد بخشید، تصریح کرد: این روز‌ها افکار عمومی تحت تاثیر گفتمان‌های غالب و کشش‌های مختلف قرار دارد.

سردار شرفی یادآور شد: ایجاد شکاف سیاسی، نارضایتی و تفرقه انداختن از بسته‌های تبلیغی دشمنان در آستانه انتخابات است که این مساله بایستی به طور ویژه و اساسی مورد توجه افراد با مخاطبان بالا در فضای حقیقی و مجازی قرار بگیرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد: روایتی داریم مبنی بر اینکه “مداد علما افضل‌تر از خون شهدا است” و این‌ها براساس رسالت ائمه معصومین (ع) که وظیفه هدایت جامعه برعهده همین خواص قرار دارد، چرا که خواص به اسم و رسم نیست و باید عملکرد مثبت داشت.

سردار شرفی اضافه کرد: حکم ماموریت از سوی معظم رهبری داریم تا در روز‌های باقیمانده آحاد جامعه را دعوت به انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای کنیم، به هرحال خواص به اسم و رسم نیست و باید در این حوزه نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این برنامه ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، حکم ماموریت صادره از سوی رهبر معظم انقلاب در دوم دی ماه سال جاری مبنی بر دعوت حداکثری به انتخابات را قرائت کرد.

منبع : aftabnews.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40685 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما