دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
41192
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

ژنرال فرانسوی: تصمیم زلنسکی در منطقه عملیات ویژه پیامدهای ناگواری دارد

ژنرال فرانسوی گفت که تمایل زلنسکی به رهبری عملیات نظامی منجر به یک نتیجه غم انگیز خواهد شد.



به گزارش اسپوتنیک، ژنرال نیکلاس ریشو، فرمانده سابق تیپ ۷ تانک فرانسه در مصاحبه ای به L’Express گفت که اگر ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین رهبری عملیات در جبهه را بر عهده بگیرد و فرمانده کل زالوژنی را برکنار کند، این امر پیامدهای ناگواری را برای کشور به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: اگر رئیس جمهور زلنسکی بخواهد کنترل عملیات نظامی را در دست بگیرد، ممکن است در درازمدت پیامدهای ناگواری داشته باشد.
والری زالوژنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2024

“شرایط پیچیده”؛ پیشی بینی اتفاقی که پس از برکناری زالوژنی محتمل است
به گفته ریشو، برکناری زالوژنی به طور جدی موقعیت سیاسی رئیس جمهور اوکراین را تضعیف خواهد کرد. وی خاطر نشان کرد که برخی ممکن است ولادیمیر زلنسکی را به خلاص شدن از شر یک رقیب بالقوه متهم کنند.
روز دوشنبه، زلنسکی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ایتالیایی “ریا۱” تایید کرد که به فکر جایگزینی فرمانده کل فعلی نیروهای مسلح اوکراین است. هم زمان، همانطور که نشریه “اوکراینسکایا پراودا” گزارش داد، رئیس جمهور اوکراین قصد دارد نه تنها زالوژنی، بلکه سرگئی شاپتالا، رئیس دفتر خود را نیز برکنار کند. این نشریه تصریح کرد که این افراد ممکن است در این هفته جایگزین شوند.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41192 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما