چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
38193
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۱۰

وضعیت جدید جایگزینی ها در اوکراین

در کی‌یف مقامات گامی غیرمنتظره در مورد نیروهای مسلح اوکراین برداشتند.



به گزارش اسپوتنیک، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، گفت که ارزیابی و ممیزی از اقدامات نیروهای مسلح اوکراین در دو سال گذشته در حال انجام است.
در یک کنفرانس تلویزیونی، او از “وضعیت جدید” در درگیری و “رکود خاص” خبر داد. به گفته وی، در حال حاضر یک “ممیزی” از تمام اتفاقات دو سال گذشته در حال انجام است.
پودولیاک گفت: “زمانی که رئیس جمهور تصمیمات مناسب را اتخاذ کند، می توانیم در مورد تغییر پرسنل صحبت کنیم و با در نظر گرفتن این ارزیابی، تصمیمات مناسب اتخاذ خواهند شد یا نخواهند شد”.
پیش از این، زلنسکی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ایتالیایی Rai1 گفته بود که به فکر جایگزینی والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین است. او تاکید کرد: “این موضوع به افرادی مربوط می شود که باید اوکراین را رهبری کنند. البته، یک تنظیم مجدد و یک شروع جدید مورد نیاز است.”
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2024

آمریکا می ترسد، زالوژنی ارتش را علیه زلنسکی تحریک کند
در روزهای اخیر شایعات در مورد استعفای احتمالی زالوژنی به طور گسترده در رسانه های اوکراینی و غربی مطرح شده است. به ویژه گفته شد که در جلسه ۲۹ ژانویه، زلنسکی فقط سمت مشاور مقامات را به ریاست نیروهای مسلح پیشنهاد کرد. اگرچه همانطور که مجله اکونومیست نوشت، به زالوژنی پیشنهاد شد که پست وزیر امنیت ملی و شورای دفاع اوکراین را نیز به عهده بگیرد، اما او نپذیرفت.
این رسانه از کریل بودانوف، رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین، و الکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی، به عنوان جانشینان احتمالی زالوژنی در راس نیروهای مسلح نام برد. هر دو ظاهرا از پذیرش این سمت امتناع کرده‌اند.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 38193 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما