دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
36671
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

شمار قربانیان آتش‌سوزی جنگل‌ها در شیلی به ۵۱ نفر رسید

آنکارا/ خبرگزاری آنادولو شمار قربانیان آتش‌سوزی جنگل‌ها در شیلی به ۵۱ نفر افزایش یافته است. به گزارش سی.ان.ان، گابریل بوریک، رئیس‌جمهور شیلی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به شرایط، تعداد افرادی که در آتش‌سوزی جان خود را از دست داده‌اند، افزایش خواهد یافت. وی افزود که یگان‌های نظامی در مناطق آسیب دیده از […]

آنکارا/ خبرگزاری آنادولو

شمار قربانیان آتش‌سوزی جنگل‌ها در شیلی به ۵۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش سی.ان.ان، گابریل بوریک، رئیس‌جمهور شیلی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به شرایط، تعداد افرادی که در آتش‌سوزی جان خود را از دست داده‌اند، افزایش خواهد یافت.

وی افزود که یگان‌های نظامی در مناطق آسیب دیده از آتش‌سوزی مستقر خواهند شد.

از سوی دیگر کارولینا توها، وزیر کشور شیلی نیز خاطرنشان کرد که آتش نشانها تقریبا ۴۰ آتش‌سوزی را مهار کرده و مهار ۲۹ آتش‌سوزی نیز ادامه دارد.

به گفته مقامات شیلی، حدود ۱۱۰۰ خانه در آتش‌سوزی جنگل‌ها در والپارایسو آسیب دیده‌اند.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36671 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما