دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
35410
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

برگزاری نمایشگاه فناوری‌های آینده صنعت هوانوردی روسیه

نمایشگاه فناوری‌های آینده صنعت هوانوردی روسیه در تاریخ ۶-۷ فوریه ۲۰۲۴ درمسکو برگزار می شود.



به گزارش اسپوتنیک، نمایشگاه زیرساخت های هوانوردی غیرنظامی NAIS روسیه، در تاریخ ۶-۷ فوریه ۲۰۲۴، در محل کروکوس اکسپو واقع در شهر مسکو، تجهیزات و فناوری های روسیه را برای نوسازی و توسعه زیرساخت های فرودگاه به عرضه نمایش می گذارد.
بیش از ۱۱۰ شرکت از ۱۳ منطقه روسیه، بلاروس، چین و ایران در غرفه‌های خود طیف وسیعی از جدیدترین فناوری‌ها، تجهیزات و فناوری‌ها را ارائه خواهند کرد: از روشنایی فنی گرفته تا پهپاد، از قاب‌های ایمنی تا سازه‌های پیش ساخته، از بیومتریک تا نوارهای باری، وسایل نقلیه چرخدار و خیلی چیزهای دیگر.
بر اساس گزارش وزارت حمل و نقل روسیه، درسال میلادی گذشته، تردد مسافران افزایش یافته است. خطوط هوایی روسیه در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۰۵ میلیون نفر را جابجا کردند که ۱۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۲ است. این وزارتخانه تأکید کرد که به میزان ۲ میلیون مسافر از هدف فراتر رفته است. از این تعداد، ۸۲.۷ میلیون نفر در مسیرهای داخلی روسیه و ۲۲.۳ میلیون نفر در مسیرهای بین المللی جابجا شدند.
همچنین تمرکز ویژه امسال در بخش‌های مربوطه که در نمایشگاه و برنامه NAIS منعکس شده است، بر نوآوری‌ها در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) است. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و پایه قطعات برای پهپادها و همچنین ابزارهای مختلف مبارزه با پهپادها ارائه می شود و موضوع مهم صدور گواهینامه مورد بحث قرار می گیرد.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35410 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما