دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
25603
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

هشدار تلخ به زلنسکی

ایالات متحده به احتمال زیاد از نامزدی زالوژنی حمایت خواهد کرد تا زلنسکی.



هشدار تلخ به زلنسکی

به گزارش اسپوتنیک، نشریه “برلینر سایتونگ” با استناد به نظر یک روزنامه نگار اوکراینی نوشت که ایالات متحده ترجیح می دهد در صورت تشدید درگیری بین زالوژنی و زلنسکی، از والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین حمایت کند تا ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین.
در تیتر این مقاله آمده است: “بحث در باره زالوژنی، باعث تضعیف زلنسکی می شود. ایالات متحده احتمالا از فرمانده ارتش حمایت خواهد کرد.”
خاطرنشان می شود که ژنرال زالوژنی در دولت جو بایدن از شهرت بسیار خوبی برخوردار است، اما واشنگتن همچنین می خواهد از درگیری آشکار بین زلنسکی و زالوژنی جلوگیری کند.
سفیر جدید آمریکا در اوکراین زن خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2024

ارسال موشک های GLSDB آمریکا به اوکراین
نویسنده مقاله در ادامه نوشت:”علاوه بر این، انتخابات لغو شده ریاست جمهوری که قرار بود در پایان ماه مارس برگزار شود، آتش این مناظره را داغ تر کرد. انتظار می رود که در بهار صدای مخالفان بیشتری در مورد مشروعیت زلنسکی به گوش برسد”.
گفتنی است که اختلافات بین زلنسکی و زالوژنی و احتمال تغییر جدی در فرماندهی در زمان دشواری برای اوکراین رخ می دهد.
زلنسکی در ۲۹ ژانویه با زالوژنی ملاقات کرد و از او دعوت کرد داوطلبانه استعفا دهد و سمت مشاور را بر عهده بگیرد. مجله اکونومیست نیز به نوبه خود مدعی شده بود که به زالوژنی منشی شورای امنیت و دفاع ملی پیشنهاد شده است اما وی نپذیرفته است. این نشریه همچنین گزارش داد که کریل بودانوف، رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین برای سمت فرماندهی کل کاندید شد، اما وی نیز در آخرین لحظه از این سمت امتناع کرد.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25603 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما