چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
23978
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۱۸

قالیباف: از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود

محمد باقر قالیباف تاکید کرد: از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود. بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری‌ها خدمت خوب به مردم است.



قالیباف: از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در اجلاسیه شوراهای عالی استان‌ها گفت: رابطهٔ بین شوراهای شهر و روستا با نمایندگان مجلس باید خیلی نزدیک باشد و با یکدیگر کار کنند.

وی افزود: متأسفانه به‌خاطر موضوعات محلی و سیاسی قبل از اینکه خودمان را همکار هم بدانیم، خود را رقیب یکدیگر می‌بینیم و این اشکال بزرگی است. اگر رقابتی هم هست، باید در عرصه‌ای باشد که منفعت آن را مردم ببینند، نه آنکه آتشی به پا کنیم و دودش به چشم مردم برود.

قالیباف همچنین گفت: در شوراها و شهرداری نباید مسائل سیاسی را بال و پر داد. شوراها یک نهاد اجتماعی خدماتی هستند تا یک نهاد سیاسی؛ پس از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود. بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری‌ها خدمت خوب به مردم است که هم  اجر دنیوی دارد، هم اجر اخروی.

رئیس مجلس تاکید کرد: اگر موفقیت می‌خواهیم، باید به مردم تکیه کنیم.مردم ما عاقل و اهل تحلیل‌اند. اگر بخواهیم با سیاست‌بازی کارها را پیش ببریم، هم خودمان زمین‌گیر می‌شویم و هم مردم را به زحمت می‌اندازیم.

ادامه دارد …

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23978 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما