سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
24788
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

اجازه افزایش قیمت کالاها تا بعد از ماه رمضان داده نمی‌شود!

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار اجازه افزایش قیمت کالاها تا بعد از ماه رمضان داده نمی‌شود.

اجازه افزایش قیمت کالاها تا بعد از ماه رمضان داده نمی‌شود!

به گزارش دولت بهار، حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه  در همایش ملی بازرسی، نظارت و کنترل بازار در در پاسخ به سوال تسنیم درباره اینکه آیا اخیرا با افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی موافقت شده است یا خیر؛ اظهار داشت: ستاد تنظیم در این خصوص مصوباتی دارد که اجازه افزایش قیمت کالاها تا بعد از ماه مبارک رمضان نمی دهد اما هنوز مصوبات آن به سازمان حمایت نیامده است.

وی همچنین افزود: براساس دستور ریاست جمهور، مسئولیت هماهنگی بین دستگاه های مختلف در نظارت بر بازار به سازمان حمایت واگذار شده است.

منبع : dolatebahar.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24788 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما