چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
22703
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۴

افشاگری درباره اختلاف بین آقاتهرانی و محصولی  /الله کرم می گوید پادگانی عمل کنیم /۸۰۰ کارمند شهرداری و مجلس در همایش ۴ هزار نفری قالیباف حضور داشتند

دبیرکل موتلفه اسلامی گفت: الله‌کرم می‌گوید باید پادگانی و باقدرت و ضربت عمل کنیم و چون در مؤتلفه و شورای وحدت و شورای ائتلاف این خواسته او شکل نمی‌گیرد، می‌رود رزما را شکل می‌دهد.



افشاگری درباره اختلاف بین آقاتهرانی و محصولی  /الله کرم می گوید پادگانی عمل کنیم /۸۰۰ کارمند شهرداری و مجلس در همایش ۴ هزار نفری قالیباف حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان دبیرکل موتلفه اسلامی،در دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان سخنرانی کرد او همچنین در گفتگویی با روزنامه قدس به بیان اختلافات در جریان اصولگرایی پرداخته است.

بخش هایی از اظهارات بادامچیان در این نشست را به نقل از ایسنا بخوانید؛

*وارد مرحله جدی انقلاب شده‌ایم. سلامت و امنیت مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

*شورای نگهبان در ۱۳۰۰۰ تاییدی که انجام داد همت بلندی کرد. البته پیشنهاد بنده این بود که عدم تایید صلاحیت‌ها را به مردم بسپارد.

* تحول در بازنگری قانون اساسی با اذن مقام معظم رهبری در اولویت است. مجلس دوازدهم باید مجلس تحول و تکامل باشد. این مجلس باید جیب بسته باشد تا دهان نمایندگانش باز باشد.

*مسئله اصلی بعد از شکل گرفتن مجلس دوازدهم باید مورد توجه باشد. این مجلس باید الگو و اسوه مردم شود.

بعد از نمایندگی بچه‌هایش در خارج زندگی می‌کنند یا کسب‌وکارهای آن‌چنانی دارند؛ خب از کجا؟

بادامچیان همچنین گفتگویی با روزنامه قدس داشته است که بخش هایی از این گفتگو نیز در ادامه می آید؛

*نماینده‌ یا داوطلب انتخابات می‌گوید چرا من را به خاطر التزام نداشتن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت کرده‌اند؟ از او باید پرسید وقتی‌ وارد مجلس شدی چه داشتی و الان چه داری، ماشینت چه بود و الان چیست؟ خانه‌ات کجا بود و حالا کجاست. بعد از نمایندگی بچه‌هایش در خارج زندگی می‌کنند یا کسب‌وکارهای آن‌چنانی دارند؛ خب از کجا؟

*ما نمی‌گوییم فرزندان نمایندگان یا وزرا کاسبی نکنند، اما مثلاً شرکت فرزند فلان نماینده یک‌مرتبه قرارداد مقاطعه فلان پروژه مهم را به سفارش پدر نماینده‌اش می‌گیرد؛ این را باید عوض کنیم، چون نماینده‌ای که در جیبش باز است، دهانش بسته است.

*الان شاید ۱۰جریان و گروه با اسامی مختلف در تهران کار می‌کنند و می‌خواهند فهرست ۳۰ نفره بدهند. خب بدهند. همه که جمع هم بشوند می‌شود ۳۰۰ نفر. در تهران ۲هزارو۵۰۰ نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند. حالا شاید در بررسی اعتراض‌ها بشود ۳هزار نفر، اما فقط ۳۰ نفر می‌توانند به مجلس بروند.

*آقای الله‌کرم می‌گوید باید پادگانی و باقدرت و ضربت عمل کنیم و چون در مؤتلفه و شورای وحدت و شورای ائتلاف این خواسته او شکل نمی‌گیرد، می‌رود رزما را شکل می‌دهد. آقای بذرپاش به همین روش شریان را درست می‌کند و آقای رائفی‌پور می‌گوید تشخیص من درست‌تر است و مصاف را راه‌اندازی می‌کند، آقای چمران گمان می‌کند هنوز جمنا به قوت و اساس خود باقی است و هنوز رئیس جمناست درحالی‌که جمنایی باقی نمانده است.

*آقای قالیباف مبنا را تشکیل داده و ۴هزار نفر دعوت می‌کند که البته ۸۰۰-۷۰۰ نفری رفتند که عمدتاً هم کارمند شهرداری و مجلس بودند. در کنار این‌ها آقای محصولی جبهه پایداری را درست کرد و به‌واسطه همین فردمحوری‌ها هم به تازگی قدری بین ایشان و آقای آقاتهرانی اختلاف افتاد.

*مشکل این است این تشکیلات شخص‌گرا هستند و حول افراد پدید آمده‌اند. این یک آفت و مشکل است که به‌جای تحزب، تشکیلات شخص‌گرا رشد کنند که فاصله زیادی با مدل علمی احزاب دارد.

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22703 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما