دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
20579
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

تعداد قربانیان حملات اسرائیل به غزه به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر افزایش یافت

تعداد قربانیان حملات اسرائیل به غزه به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر افزایش یافت استانبول/ خبرگزاری آنادولو اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد قربانیان حملات ۱۱۵ روزه اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون با افزایش ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۶ هزار و ۶۳۷ […]



تعداد قربانیان حملات اسرائیل به غزه به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر افزایش یافت

استانبول/ خبرگزاری آنادولو

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد قربانیان حملات ۱۱۵ روزه اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون با افزایش ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

او با بیان اینکه نیروهای اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۰ فلسطینی را زخمی کردند، خاطرنشان کرد: شمار مجروحان به ۶۵ هزار و ۳۸۷ نفر افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکید کرد که اجساد کشته شدگان زیر آوار و کنار جاده‌ها هستند، اما تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع مدنی نمی‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

القدره اظهار داشت: ما از نهادهای بین المللی می‌خواهیم که به سرعت برای محافظت از بیمارستانها، به ویژه بیمارستانهای خان یونس، تیم‌های پزشکی، صدها مجروح و هزاران آواره و تهیه دارو، غذا و سوخت مداخله کنند.

او ادامه داد: ما هدف قرار دادن نهادهای سازمان ملل متحد و سازمانهای بشردوستانه وابسته به آن را که شکل سیاسی به خود گرفته است و قطع حمایت از این سازمانها در راستای سیاست جابجایی اسرائیل را محکوم می‌کنیم.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20579 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 39 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما