چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
19789
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

اونروا: قطع کمک‌های مالی می‌تواند به توقف تلاش‌ها برای کمک‌رسانی در غزه منجر شود

اونروا: قطع کمک‌های مالی می‌تواند به توقف تلاش‌ها برای کمک‌رسانی در غزه منجر شود آنکارا/ خبرگزاری آنادولو فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (اونروا) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قطع کمک‌های مالی کشورها پس از ادعای مقامات اسرائیلی مبنی بر حمایت برخی از کارکنان […]



اونروا: قطع کمک‌های مالی می‌تواند به توقف تلاش‌ها برای کمک‌رسانی در غزه منجر شود

آنکارا/ خبرگزاری آنادولو

فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (اونروا) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قطع کمک‌های مالی کشورها پس از ادعای مقامات اسرائیلی مبنی بر حمایت برخی از کارکنان این آژانس از حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، ممکن است به توقف تلاش‌ها برای کمک‌های بشردوستانه در غزه منجر شود.

لازارینی گفت: «۹ کشور به طور موقت کمک‌های مالی خود را برای اونروا به حالت تعلیق درآورده‌اند. این تصمیم کمک‌های بشردوستانه مستمر ما را در سراسر منطقه به ویژه در نوار غزه تهدید می‌کند».

وی با اشاره به اینکه اونروا خواستار تحقیقات شفاف و مستقل است، تاکید کرد که با نگاهی به این شرایط، تعلیق بودجه این آژانس در پاسخ به اتهامات علیه کارکنان «تکان دهنده» است.

او خاطرنشان کرد که اونروا آژانس اصلی کمک‌های بشردوستانه در غزه است و بیش از ۲ میلیون نفر برای زنده ماندن به این سازمان متکی هستند.

لازارینی همچنین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که «فلسطینیان غزه به این مجازات دسته جمعی مضاعف نیاز ندارند. این همه ما را لکه دار می‌کند.»

گفتنی است آلمان، سوئیس، ایتالیا، کانادا، فنلاند، استرالیا، انگلیس، هلند و ایالات متحده آمریکا اعلام کردند که تصمیم گرفتند به طور موقت کمک مالی خود را به اونروا متوقف کنند.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19789 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما