چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
18085
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

“چهار مرحله”؛ طرح جدید آمریکا برای اوکراین فاش شد

رسانه: تضمین امنیتی ایالات متحده برای اوکراین به مدت ۱۰ سال شامل چهار مرحله است.



“چهار مرحله”؛ طرح جدید آمریکا برای اوکراین فاش شد

به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده قصد دارد به اوکراین تضمین های امنیتی برای ده سال ارائه دهد، این طرح شامل چهار مرحله است.
به گفته خبرگزاری واشنگتن پست، مقامات آمریکایی که از نزدیک با این برنامه ریزی در ارتباط هستند، اعلام کردند که این سند در چهار مرحله تنظیم شده است: مبارزه، ساخت، بازسازی و اصلاح.
انتظار می رود که واشنگتن پشتیبانی از عملیات نظامی کوتاه مدت و همچنین تقویت نیروهای مسلح اوکراین در آینده را تضمین کند تا بتوانند در برابر ارتش روسیه مقاومت کنند.
واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2024

ایجاد دولت استعماری در اوکراین توسط آمریکا
این سند شامل “وعده‌ها و برنامه‌های خاص برای حفاظت، بازسازی و گسترش پایگاه صنعتی و صادراتی اوکراین و همچنین کمک به این کشور برای اجرای اصلاحات سیاسی لازم برای ادغام کامل با نهادهای غربی است.”
در این نشریه آمده است: مرحله “ساخت” استراتژی بر تعهدات برای ایجاد نیروهای امنیتی آینده اوکراین در زمین، دریا و هوا متمرکز است. علاوه بر این، این طرح شامل قابلیت‌های دفاع هوایی اضافی برای ایجاد “حباب‌های” محافظ در اطراف شهرهای اوکراین خارج از کی یف و اودسا است.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18085 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 15 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 51 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما