چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
16568
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

سه دروغ جنگی رویترز و رسانه‌های غربی

سه دروغ جنگی رویترز و رسانه‌های غربی به گزارش مشرق، احمد خوئی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت: سه دروغ جنگی رویترز و رسانه‌های غربی در حوادث بنزینی سال ۹۸ خبرگزاری رویترز، پس از فروکش کردن امید! و ناامید شدن از براندازی، به بنزین ریختن دوباره بر بقایای شورش پرداخت و موفق نبود! رویترز، […]

سه دروغ جنگی رویترز و رسانه‌های غربی

به گزارش مشرق، احمد خوئی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

سه دروغ جنگی رویترز و رسانه‌های غربی

در حوادث بنزینی سال ۹۸ خبرگزاری رویترز، پس از فروکش کردن امید! و ناامید شدن از براندازی، به بنزین ریختن دوباره بر بقایای شورش پرداخت و موفق نبود! رویترز، یک دروغ بزرگ منتشر کرد که بعدها هیچ ارگان حقوق بشری، چه از نوع سوگیر و چه از نوع نسبتا مستقل‌تر، قادر نبود این ادعای دروغین رویترز را مستند و تائید کند. آن دروغ، کشته شدن ۱۵۰۰ نفر در جریان آشوب‌های ایران بود، که هنوز هم توسط پادوها و سربازان رسانه‌ای و سایبری غرب کودتاچی مکررا مورد استفاده قرار می‌گیرد بدون این که دلیلی ببینند ادعا نیاز به مدرک دارد.

رویترز ژست راستگوئی و حرفه‌ای گری خود را در لحظات حسّاس کنار می‌گذرد و مستقیما وارد عملیات امنیتی می‌شود. اگر چنین کاری را یک خبرگزاری داخلی یا یک روزنامۀ داخلی صورت داده بود، الآن توسط غرب‌زده‌ها حسابی “غیر قابل اعتماد” معرفی شده بود و دیگر کسی حق نداشت از چنین پلید نجسّی خبر منتقل کند! ولی رویترز کدخدا، نژاد برتر است و دروغش هم فدائی دارد!

از رسانه به عنوان عامل مستقیم عملیات جنگی روانی استفاده کردن، برای رویترز زشت نیست! جنایتکارهائی که رسوا و بی‌خجالت جنایت ضد بشری در غزه را تماشا می‌کنند و بلکه به توجیه آن می‌پردازند و بلکه از آن لذت می‌برند که دیگر از این تعارف‌ها با بشر ندارند. وقتی که لازم است به کمک بیائی باید بیائی! با تمام توان!

با حیثیتی شدن مجدد اوضاع خاورمیانه، رویترز و رسانه‌های غربی در هفتۀ گذشته دو عملیات جنگی دیگر به کارنامۀ ظاهری رسانه‌ای‌اشان اضافه کرده اند، در واقع این رشته‌ای است که این رسانه‌ها به پادوهای خود داده اند تا دوباره به تجارت و کاسبی با آن مشغول بشوند. یکی این که از یک “مقام آگاه! آمریکائی” نقل کرده است که – با دلسوزی فراوان ! – به ایران اطلاع داده بودیم که در کرمان عملیات تروریستی خواهد شد، و دیگر این که چین به ایران هشدار داده که جلوی مقاومت یمن را بگیرد و الا رابطه با چین خراب خواهد شد و این دومی در تلاش برای تشدید بحران ارزی در ایران و کمک به کاهش ارزش پول ملی و نفس دادن به افزایش نرخ دلار است.

برای عملیات جنگی باید پاسخ جنگی مهیا کرد و تعارف با کسانی که در داخل کشور به اکوی این عملیات جنگی می‌پردازند حساب ویژه‌ای باز کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16568 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما