جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
18196
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

رسانه: آیا از فراخوان مبارزه با روسیه حمایت می کنید؟ نظرتان را بگویید

به انگلیسی ها هشدار داده شد که اگر لندن با مسکو وارد جنگ شود، ممکن است با سربازی اجباری مواجه شوند. اما آیا آنها برای این کار آماده هستند؟



رسانه: آیا از فراخوان مبارزه با روسیه حمایت می کنید؟ نظرتان را بگویید

اسپوتنیک افکار “دیلی میرور” را در مورد موضوع بسیج عمومی در پادشاهی بریتانیا برای شما آورده است.
ژنرال سر پاتریک سندرز، فرمانده ارتش بریتانیا، در نمایشگاه بین المللی تکنیک زرهی ​​در توییکنهام گفت که نیروهای مسلح این کشور بسیار کوچک هستند، کمتر از ۷۶ هزار نفر و این شکاف باید پر شود. او مستقیماً از بازگشت سربازی اجباری حمایت نکرد، اما تاکید کرد که زمان آن فرا رسیده است که بریتانیایی ها “بیشتر مثل سربازان فکر کنند” و برای درگیری احتمالی با روسیه آماده شوند.
هشدار ژنرال سر پاتریک بازتاب سخنان رئیس کمیته نظامی ناتو است. دریاسالار راب بائر این هفته گفت که کشورها باید آماده باشند تا “در صورت بروز جنگ، نیروی انسانی بیشتری پیدا کنند” و “بسیج نیروهای ذخیره یا خدمت اجباری” را در نظر بگیرند.

ژنرال لرد دانات، رئیس سابق ستاد ارتش بریتانیا، نسبت به کاهش سریع قدرت نظامی بریتانیا ابراز نگرانی کرد. او هشدار داد که بدون سرمایه گذاری بیشتر در ارتش، کشور ممکن است با وضعیتی مشابه با دهه ۱۹۳۰ مواجه شود.
ناتو در نظر دارد تعلیمات نظامی نیروهای خود را برای رویارویی با دشمنی به قدرتمندی روسیه آماده کند و برای این کار ۹۰ هزار سرباز (شامل ۲۰ هزار انگلیسی) جمع کرده است. بیم آن وجود دارد که سربازی اجباری برای اولین بار در ۶۰ سال گذشته به بریتانیا بازگردد. قانون خدمت سربازی اجباری از سال ۱۹۱۶ (یعنی در زمان جنگ جهانی اول معرفی شد) تا سال ۱۹۶۳ لازم الاجرا بود.
اسپوتنیک: نتایج نظرسنجی مربوط به حمایت از مبارزه با روسیه در وب سایت “دیلی میرور” در زمان انتشار ترجمه مقاله به شرح زیر بود: بله – ۳۱٪، خیر – ۶۹٪.
نظرات خوانندگان:
Whino
پوتین هنوز به کسی حمله نکرده است و شما آماده تسلیم شدن هستید؟
Mrsofty
من معتقدم که مشکل از ماست: انگلیس و سایر کشورها. فکرش را بکنید: ایالات متحده اجازه استقرار موشک های روسی در کوبا را نداد. پس چرا انتظار داریم که روسیه به دیگران اجازه دهد در کشورهای همسایه آقایی کنند؟
Sophiescholl
ما خودمان در روابط با روسیه به دشمنی دست یافته ایم، زیرا غرب (به ویژه ایالات متحده آمریکا) می خواهد آن را به عنوان یکی از معدود مخالفان واقعی هژمونی آمریکا در هم بکوبد.
Украинские солдаты  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2023

آموزش ۴۰ هزار سرباز اوکراینی در اتحادیه اروپا
و اینجاست که چرا انگلیسی ها نباید درگیر این جنون شوند:
۱) مبارزه بین ایالات متحده که خواهان کنترل کامل بر جهان (اقتصادی، نظامی و سیاسی) است، و روسیه و چین که به این نتیجه رسیده اند که کافی است، درگرفته است.
۲) جانسون، تراس، سوناک زمانی با روسیه شروع به نزاع کردند، از انگلیسی‌های معمولی چیزی نپرسیدند. چرا انگلیسی ها باید برای آنها بمیرند؟ ما می دانیم که اینها چه نوع پرندگانی هستند. چرا باید براشون بمیریم؟
۳) من شخصا مردم روسیه را دوست دارم و از جنگیدن با روس ها خودداری می کنم. آنها هیچ کاری با من نکردند.
۴) و رئیس ستاد کل بریتانیا بهتر است در کل سکوت کند. زشتی!
۵) به آنهایی در بریتانیا که برای شروع جنگ با روسیه بسیار مایل اند، اطلاع دهید که تا چند ساعت دیگر منفجر خواهند شد و بازماندگان روزی که به دنیا آمده اند را نفرین خواهند کرد. در اینجا شعار دادن هیچ فایده ای ندارد، “برای پادشاه و میهن” مطلقاً ربطی به آن ندارد!
Whino
چرا بریتانیا باید با روسیه بجنگد؟ شاید محافظه‌کاران هم بخواهند با یمن، چین یا کره شمالی بجنگند؟ آنها چند دهه است که نیروهای مسلح را کاهش می دهند و اکنون در اوکراین نیز سلاح توزیع می کنند… اگر ترامپ برگردد، به اوکراین و حتی ناتو کمک مالی نخواهد کرد. پس بقیه ائتلاف بدون ایالات متحده چه خواهند کرد؟
Foghorn
نکته مهم اینجاست: روزهایی که میلیون‌ها نفرسرباز در دشت اروپا به این سو و آن سو می‌ رفتند، به پایان رسیده است. در حال حاضر یک تانک برای یک هواپیمای بدون سرنشین همان هدف مانند یک فرودگاه یا پادگان است. دکمه را فشار دادی – بم، بعد! همه چیز به تکنولوژی بستگی دارد، نه به سربازان. من می توانم دروغ های آنها را از یک مایل دورتر ببینم. ولادیمیر به هر حال از ولادی وستوک خود به اینجا نخواهد آمد. او به مزایای بیکاری ما، زیرساخت های در حال فروپاشی ما، زندان های شلوغ و رودخانه های آلوده ما، نیاز ندارد. میدونی این کار کیه؟ مجتمع صنعتی- نظامی. مجتمع صنعتی- نظامی فقط به نوعی مترسک نیاز دارد – مهم نیست چقدر درآمد دارند، برای آنها بازهم کافی نیست.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18196 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما