چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
15131
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۶

فیلم| الحاق پهپادهای رزمی به یگان‌های ارتش

انبوهی از پهپادهای راهبردی طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش، با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش الحاق شد.



فیلم| الحاق پهپادهای رزمی به یگان‌های ارتش

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انبوهی از پهپادهای راهبردی طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش، با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش الحاق شد.

پهپاد های راهبردی چند منظوره ابابیل۴، ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی، همچنین پهپاد های آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت های هدف، رزمی و رهگیر هوایی انواع پرنده‌های بدون سرنشین هستند که امروز به ارتش الحاق شدند.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم الحاق پهپادهای فوق به ارتش گفت: طی سال‌های اخیر به خصوص در نیروهای مسلح ما، با توانمندی بالا و اهتمامی که در وزارت دفاع و سازمان صنایع هوایی وجود دارد، اتفاقات مبارکی افتاده و در همین یکی دو سال اخیر صدها فروند انواع پهپاد از نظر تعداد و تنوع به ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

 

 

 

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع نیز عنوان کرد: الحاق این پهپادها در توان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گفته وزیر دفاع، همواره تمامی تحولات منطقه و جهانی تحت رصد هستند و فناوری های نوین و به روز در دنیا بررسی می شود و با نیازهای نیروهای مسلح تطبیق داده می شود تا در راستای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات زمینی، هوایی، دریایی و فضایی بومی‌سازی و تولید شود.

پهپادهای تحویلی ضمن ارتقا، به سامانه های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روز آمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند.

پایان پیام/


منبع : farsnews.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما