دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
10736
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۷

گلوله باران دونتسک از سوی اوکراین

وزارت خارجه روسیه این حادثه را یک اقدام تروریستی وحشیانه خواند.



گلوله باران دونتسک از سوی اوکراین

به گزارش اسپوتنیک،نیروهای اوکراینی طی پنج دقیقه صبح امروز منطقه پتروفسکی جمهوری خلق دونتسک را گلوله باران کردند.
نیروهای اوکراینی از گلوله های ۱۵۵ میلی متری برای آتشباری مناطق دونتسک استفاده کردند.
در گزارش منتشره آمده است: «در همان زمان، سه گلوله مشابه به منطقه نیکیتوفسکی گورلوکا اصابت کرد و پنج دقیقه بعد – سه گلوله دیگر به منطقه یاسینواتسکی اصابت کرد».
در روز ۲۱ ژانویه، ، در جریان گلوله باران این جمهوری از سوی نیروهای مسلح اوکراین ۲۷ غیرنظامی کشته شدند. الکسی کولمزین، شهردار دونتسک کشته شدن این تعداد از شهروندان را تایید کرد.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: “بر اساس اطلاعات اولیه، در نتیجه گلوله باران وحشیانه منطقه کیروفسکی در منطقه تکستیلشچیک، ۲۷ نفر جان باختند و ۲۵ نفر دیگر مجروح شدند.
وزارت خارجه روسیه: حمله نیروهای مسلح اوکراین به دونتسکیک اقدام تروریستی وحشیانه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2024

عملیات ویژه روسیه در اوکراین

وزارت خارجه روسیه: حمله اوکراین به دونتسک یک اقدام تروریستی وحشیانه است

نیروهای اوکراینی حداقل شش گلوله ۱۵۵ میلی متری را به سمت منطقه تکستیلشیک در منطقه کیروفسکی شهر شلیک کردند. در آنجا بازارها و تعداد زیادی مغازه قرار دارند و همیشه شلوغ است”.
وزارت خارجه روسیه این حادثه را یک اقدام تروریستی وحشیانه خواند. مسکو از همه دولت‌های مسئول و ساختارهای بین‌المللی مرتبط خواست تا اقدامات کی یف را محکوم کنند.
همانطور که این وزارتخانه خاطرنشان کرد، این حملات تروریستی نشان می دهد که اوکراین اراده سیاسی برای صلح و حل مناقشه از طریق دیپلماسی ندارد. بر این اساس ضرورت دستیابی به تمامی اهداف و مقاصد عملیات ویژه امری بدیهی است.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10736 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما