دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
7634
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

سی‌ان‌ان: نظامیان اسرائیل دست‌کم ۱۶ گورستان متعلق به فلسطینیان در غزه را تخریب کردند

سی‌ان‌ان: نظامیان اسرائیل دست‌کم ۱۶ گورستان متعلق به فلسطینیان در غزه را تخریب کردند آنکارا/ خبرگزاری آنادولو شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» طی گزارشی که با بررسی تصاویر و فیلم‌های ماهواره‌ای تهیه شد، از تخریب حداقل ۱۶ گورستان متعلق به فلسطینیان توسط نظامیان اسرائیل در نوار غزه خبر داد. براساس این گزارش، نظامیان اسرائیل در جریان عملیات […]

سی‌ان‌ان: نظامیان اسرائیل دست‌کم ۱۶ گورستان متعلق به فلسطینیان در غزه را تخریب کردند

آنکارا/ خبرگزاری آنادولو

شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» طی گزارشی که با بررسی تصاویر و فیلم‌های ماهواره‌ای تهیه شد، از تخریب حداقل ۱۶ گورستان متعلق به فلسطینیان توسط نظامیان اسرائیل در نوار غزه خبر داد.

براساس این گزارش، نظامیان اسرائیل در جریان عملیات زمینی در غزه بسیاری از گورستان‌ها را با بولدوزر ویران، سنگ قبرها را تخریب کرده و برخی اجساد را از زیر خاک بیرون آورده‌اند.

برخی حقوقدانان در این گزارش تاکید کردند که تخریب عمدی اماکنی مانند گورستان و تبدیل آن به اهداف نظامی به منزله نقض حقوق بین‌المللی بوده و این قبیل اقدامات می‌توانند «جنایت جنگی» تلقی شوند.

یکی از سخنگویان ارتش اسرائیل نیز در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان تایید کرد که ارتش این کشور برخی گورستان‌ها در غزه را حفر کرده است.

او مدعی شد که این اقدام را انجام داده‌اند تا ببینند اسرای اسرائیلی در بند حماس در این گورستان‌ها دفن شده‌اند یا نه.

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین با بیان اینکه گورستان‌ها توسط حماس برای «اهداف نظامی» استفاده می‌شوند، گفت که ارتش اسرائیل گزینه دیگری غیر از هدف قرار دادن گورستان‌ها نداشته است.

سی‌ان‌ان به همراه این گزارش، تصاویر و فیلم‌های ماهواره‌ای مربوط به تخریب گورستان‌های فلسطینیان توسط نظامیان اسرائیل در غزه را نیز منتشر کرد.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7634 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 17 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 37 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 44 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما